Ens queda poc per acabar aquest projecte del cos humà, però un múscul que us va deixar intrigats sigué, el cor. Per això aquestes setmanes estudiarem l'aparell circulatori i com no el funcionament del cor.
Contesta aquestes preguntes a la llibreta:
En aquesta enllaç trobareu la informació necesària per contestar quasi totes les preguntes.
http://www.xtec.cat/~fmarquin/continguts/circulatori2.htm
1. Quina és la funció de l'aparell circulatori?
també trobaràs altres funcions ací:
http://educacion.practicopedia.com/como-funciona-el-aparato-circulatorio-2392
2. Per què està constutiut o format l'aparell circulatori?
3. Els vasos sanguinis:
3.1 Qué són?
3.2 Quina funció tenen?
3.3. Quins tipus hi ha?
4. El cor:
4.1 Qué és?
4.2 Quina funció té?
4.3. De qué està format?
http://www.xtec.es/~rvillanu/circulatori/circulatori.htm et servirà per a les dues següents.
4.4 Com funciona?
4.5 Quantes vegades batega el cor per minut?
5. La sang:
5.1 Qué és?
5.2 Quina funció té?
5.3. De qué està formada?
6. Per qué és important fer esport?
Després de vore el recorregut de la sang en aquest enllaç tindràs que acolorir i ficar el nom de les parts que constituixen l'aparell circulatori:
http://www.pulevasalud.com/ps/subcategoria.jsp?ID_CATEGORIA=100303&RUTA=1-4-188-100303
El grup que finalitze té aquestes pàgines per investigar:
http://www.medtropolis.com/Vbody.asp
http://www.xtec.es/~rvillanu/circulatori/circulatori.htm
http://www.juntadeandalucia.es/averroes/carambolo/WEB%20JCLIC2/Agrega/Medio/El%20cuerpo%20humano/El%20aparato%20circulatorio/contenido/index.html
http://www.phpwebquest.org/catala/webquest/soporte_tabbed_w3.php?id_actividad=4993&id_pagina=3
Per finalitzar aprendrem a prendre el pols.
http://primerosauxilios.org.es/tomar-pulso
http://recursosparaeldeporte.blogspot.com/2010/09/como-tomar-el-pulso-una-persona.html
DISSECCIÓ D'UN COR DE PORC
http://www.madrimasd.org/Madridporlaciencia/feria_I/pdf/068_069.pdf
http://escolesenxarxa.vilaweb.cat/escola-de-segona-ensenyanca-dencamp/2009/02/06/disseccio-dun-cor-a-ciencies-naturals/
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada